Längtar efter dom!!

Nu har jag varit duktig och handlat lite och tänkte sätta mig med boken igen och läsa på lite inför laborationen i morgon så bra det går.
Det börjar bli rätt så mörkt i lägenheten nu och eftersom jag inte har så mycket lampor än kan det bli ganska ansträngande att läsa här men jag ska göra mitt bästa, hihi.

Pratade med mamma på telefonen nyss också. Hon och mina två yngsta systrar kommer ner helgen nästa vecka och det ska bli så kul att träffa dom. Clara som är 6 år har räknat ner sedan långt tillbaka och mamma berättade i dag att hon börjat fråga om hon får packa snart.
Jag saknar mina småsystrar!

Puss, Em


Kommentarer
Postat av: J.

Sv: jaha vad kul. Är det lång utbildning elr?

2009-03-11 @ 20:59:11
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Karin

sv: Kul att du vill vara med:)

Ändrade tävlingsreglerna så det räcker bara med att kommentera för att vara med. Så du är redan med då:P

Men om du vill få större chans att vinna får du bli medlem på någon utav sidorna!


Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com