Eleverna gillade mig!!!

Fick i dag intyg från mitt gamla jobb i Uppsala. Det är ju hur roligt som helst att få en massa positiva saker sagda om en själv. jag hade räknat med att få ett tråkigt arbetsgivarintyg där det intygar att jag har jobbat där, men här har min föredetta chef tagit sig tid och skrivit det mer personligt.

Så här låter de sista meningarna:

Emelie har en bra pedagogisk intuition och hon har på ett självständigt sätt tagit ansvar för planering, upplägg och genomförande av kurser.

I vår elevutvärdering har Emelie fått mycket bra betyg. eleverna har uppskattat hennes respektfulla och engagerade bemötande och välplanerade undervisning och tycker att de har lärt sig mycket på hennes kurser.

Tack vare sitt trevliga och pålitliga sätt hann Emelie vinna alla medarbetares förstroende och hjärta!

Hur roligt som helst ju att höra sånt här!

Puss, Em


Jag gör en discouppvisning på en av avslutningsfesterna -06


Här håller jag i barnklassen på öppethus -06


Även här är det barnklass på öppet hus. Kolla va långt hår jag hade här!! -06


Här har jag undervisning i disco freestyle för ungdom/vuxna på öppet hus -06



Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh sånt är alltid kul att höra!!!

2009-03-29 @ 18:01:19
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com