Tycker inte om radiotjänst och deras tv-licens

Har precis ätit lite lunch bestående av köttfärssås och spagetti och ska snart bege mig mot biblioteket och plugga med tjejerna resten av dagen.

Öppnade postfacken när jag kom hem efter föreläsningen och hoppades på att jag fått något roligt men där liggerenbart ett litet fönsterkuvert med den tråkigaste räkningen man kan få, tv-licens!!! Jag hatar den, den är så dyr och kommer när man absolut inte vill ha den, vilket är jämt, men ändå. 



Nej nu ska jag muntra upp mig och räkna på lite statistik istället, hehe, det som man blir sååå glad av. 

Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Dagens tips: Ring radiotjänst och säg att du har sålt din tv. Funkar bra även dagen innan räkningen ska vara betald ;)

2009-03-11 @ 12:29:51
Postat av: Camilla

Väskan finns som sagt på Hm.com, kostar 179:- tror jag. Jätte bra pris tycker jag! Dessutom finns den i naturvit och kastanjebrun :)

Postat av: Em

tack så mycket. fasen vad förvirrad jag blev när jag såg din kommentar, vadå kram em tänkte jag? har jag skrivit den här kommentaren själv? sen kom jag på att det finns fler som kallas em. haha

2009-03-11 @ 13:52:41
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej där! Jag har en tävling på min blogg.. bara så du vet!


Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com