Nytt år!

Hej hej!
Nu har vi ett nytt år framför oss med nya utmaningar och skojigheter! Jag började själv mitt nya år med en heldag i mjukiskläder, en pizza och ett antal filmer. Det är bara någonting man måste få göra efter en sån roligt fest som vi firade nyår med! 
Men i dag, den andra dagen på det nya året, ska verkligeheten ta vid på riktigt och jag ska tillbaka ner i böckerna. om en liten stund ska jag möta Eva för att plugga till omtentan i mikroekonomi och det kommer nog fortsätta så tillögonen går i kors på båda två. Det är ju dock fredag i dag så man kan ju hoppas att det är n¨gon go film på tv i kväll som jag kan somna till.

För övrigt är det väldigt skönt att vara hemma i Växjö igen. Jag kommer sakna alla i Gävle mycket men som sagt "borta bra men hemma bäst".

Ha det bra!
Puss,Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com