Bluffnummer.. Eller?

Nu har det ringt ett för mig, okänt och ganska konstigt nummer, till mig två gånger. Jag har inte svarat och kommer inte göra det om det ringer igen. Det kan ju vara ett av alla bluffnummer som lurar en på pengar. Om det mot förmodan inte skulle vara ett av bluffnumren och du vet att det är du, så lämna en kommentar så ska jag svara nästa gång. 

I dag ska jag läsa igenom alla anteckningar och räkna lite uppgifter under förmiddagen och sen vid ettiden ska jag på föreläsning och i kväll ska jag och Alex träna på Vugi. På tala om träning så känner jag av en lätt träningsverk i dag från min joggingtur i går. Tur att det inte är värre.
 
Eftersom jag tränade i går ändå och inte städade så måstejag verkligen göra det i dag. Mitt sovrum känns som ett upp-och- ner-vänt kaos. Men det tar jag lite senare under dagen. 

Vad ska ni göra i dag? 

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com