Vinnaren av topmodel gick en cool runway

McKey vann Top Model 11 !!!


Det var jämt på slutet men jag tror rätt topmodel vann den här gången.



Ni som tittade på programmet såg förmodligen den helt galna catwalken tjejerna i finalen fick gå. Det var trappor kullar och den var lång som jag vet inte vad och de första de var tvungna att göra var att ta sats för att över huvudtaget ta sig upp för den första högsta kullen. Att springa upp i fina, dyra (!) designerkläder och skyhöga klackar för den kullen gjorde mig imponerad och speciellt när de gjorde det snyggt utan att visa en min av ansträngning eller nervositet. Jag lovar att jag hade halkat eller snubblat och glidit ner på mage för den kullen om jag hade gått där. Hihi!

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Fia

Sjukt snygg är hon =)

2009-02-11 @ 21:53:52
URL: http://sofsan.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com