Snart lämnar jag den gamla..

Oscarsgalan är i natt och jag skulle helst vilja se den men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp i morgon och ge mig iväg till biblioteket så tidigt som möjligt. Guud så skönt det ska bli när den här tentaperioden är över. Men dessvärre kommer jag ju inte få så mycket om en lugn stund ändå eftersom jag flyttar till en ny lägenhet nästa helg och jag har verkligen inte hunnit packa något än.

Sängen väntar som sagt, men den är så fruktansvärt kall, eller det är kallt i hela lägenheten rättare sagt. I går sov jag med tjocka mjukisbyxor och en stor, tjock hoodtröja för att hålla värmen och den blir nog liknande även i natt. jag förstår inte att det kan vara så kallt. Jag hoppas att det är varmare i nya lägenheten.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com