Dansar som en kossa



Let's dance var riktigt roligt i kväll. Jag är dock lite besviken på att Kitty får så mycket poäng av juryn när det ser ut som att hon härman en ko istället för att dansa samba. Morgan var däremot riktigt bra! Han måste vara en riktig naturbegåvning när det gäller dans. Tänk er bara om han började dansa när han var liten, han skulle ju vara helt grym!

Ja som ni kanske förstår av det jag tidigare skrev så hoppas jag att Kitty får lämna tävlingen. Jämfört med de andra som också ligger i poängbotten så tillför hon inget nytt. Hon kommer med samma slags klänning varje gång, det är bara olika längd och olika extrema dekorationer på den och plus att hon aldrig kan vara tyst. Jag tror allvarligt att hon inte vet vad det innebär med att låta någon annan prata till punkt. Hehe!

Jaja, vi får se vem som åker ut.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: zandra

Håller med :)

2009-02-06 @ 22:19:17
URL: http://zandrabyberg.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com