Ny klänning

Hej hej.
Nu har J satt sig på planet på väg hem, vi hade en trevlig stund på stan med lite shopping och en snabb middag på, tro det eller ej, McDonalds.Klänning blev det men inte den jag hade tänkt mig. Jag hittade en väldigt fin annan liknande svart klänning som jag fastnade för, så den fick det bli. Även min roomie tyckte den var riktigt fin. Jag kommer verkligen trivas i den klänningen på finsittningen på fredag.
 



Min nya svarta klänning som jag ska ha på finsittningen till helgen 




Innan jag glömmer det.. Det är några som funderat över vem J är.
Förklaring: Han är mitt ex från Uppsala.

Puss/Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd ni passade så underbart ihop ... Synd,Synd :(

2008-10-06 @ 21:08:32
Postat av: Nyfiken

Ni passade så underbart ihop,, Synd,synd :(

2008-10-06 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

<s dhkgj

2008-10-09 @ 11:44:58

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com