Kanslist Javisst!

Jag har precis uthärdat en tvåtimmars räkneövning. Snacka omatt jag blev ställd när våran lärare gav mig pennan oc bad mig gå fram och fylla i saker på en overhead. Det löste sig ganska smidigt, men den paniken som växte innan jag visste va rätta svaret var var inte att leka med.

Om en timme ska jag till kansliet. Jag ska få lära mig allt jag beöver för att klara av jobbet där.

Det blev aldrig någon riktig utgång i går, men vi hade roligt ändå. Vi satt och prata om ditten och datten oc hade ett antal skrattattacker. Den ända killen som var med oss på sluten var ju verkligen lyckligt lottad då han fick lära sig en hel del av det klassiska tjejpratet, trotts att han kanske inte ville höra allt.

Nu funderar jag på att göra några budgetar innan det är dags att kila vidare.
Jag måste hinna köpa något att äta innan också.

puss, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com