Godmorgon



God morgon alla morgon pigga!
I går var jag hemma hos P och pluggade hela kvällen, men när magarna började kurra efter mat lagade vi en god köttfärssås i stället och fortsatte därefter kvällen med att titta på roliga youtubeklipp.

Snart ska jag iväg på matematikföreläsning och sen blir det plugg hela dagen. Jag måste verkligen börja förstå sammanhanget mellan allt nu. Jag måste även ta mig förbi Hyresbostäders kontor och hämta nyckeln till mitt nya förråd. De ringde därifrån i mitten av förra veckan och sa att jag stod näst i tur på att få ett. Men passande kunde jag inte fått det eftersom vi precis har fått ett nytt köksbord och behöver göra oss av med det gamla på ett eller annat sätt och vi kan inte slänga det på grund av att det tillhör lägenheten och ska stå där när vi flyttar igen. 

Senare i dag är det kanslist möte också. 

Pusshej, Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com