Fredagsfest!!

Äntligen fredag kväll och allt som har med plugg att göra är som bortblåst. Jag har precis gjort klart allt till tacosen och nu väntar jag bara på att girlsen ska komma så att vi kan börja hugga in!

Efter maten bli det Stallarna. Dans hela natten!!! Men enligt oss ska vi bara ta det lugnt i kväll, vi ska"bara" dela på tre vinare och några cider. Hihi, det lät så roligt när Alex sa det. Känner jag mig och tjejerna rätt så blir det inte så lugnt när i väl kör igång.

Så här fint har jag dukat i köket, det är bara maten som saknas.


Nu ska jag sminka mig så att jag är klar när de kommer.

Vi ses i dimman!
/Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com