För bra för att vara sant



Jag visste det!
Sån tur som vi hade med regnet när vi var ute och gick kan man bara inte få ha. Det bevisades när vi gick till biblio. Vi såg ut som nerdränkta katter när vi kom in i ett av grupprummen och det var till och med så illa att blocken i min väska kändes fuktiga. jaja, sånt händer, det var varmt i biblio i alla fall, så vi behövde inte frysa.

Sitter i sängen med datorn i knä nu och överväger att antingen sova på en gång eller att titta på ett avsnitt av Gossip Girl. Känns som att jag är värd lite GG när jag har pluggat så hårt som jag har gjort de senaste dagarna. Får se om jag orkar när jag har borstat tänderna (eftersom det är såååå jobbigt, haha).

XO XO , Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com