Falcon Beach

Hej hej hallå!
Sitter hemma och tar det lugnt efter promenaden med Alex. Hittade klipp från min favoritserie från sommaren 2007, Falcon Beach. I flera veckor försökte jag att få tag i introlåten till serien men misslyckades och nu visar det sig att det var väldigt lätt. 
Har ni sett serien?





Jag har gjort lite smycken i dag också. Det var ett tag sen jag gjorde några sist men nu ska jag börja med det igen. Det jag ju varit så mycket med tenta att jag inte har hunnit med. 

Senare i kväll kommer Alex till mig. Vi ska ha lite nostalgimys med Eva och Adam, ni vet den där gulliga serien som gick när jag var liten.

 

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com