Dodgeball

Japp, nu är det dags. Om bara några få timmar drar Ekonomhelgen igång med Dodgeball. Vi ska förfesta lite innan, men eftersom jag fortfarande har ont i halsen bli det ingen dricka för mig i kväll (än så länge). Det ska blir riktigt roligt att se vad varje dodgeballag har kommit på för tema. Hihi, hörde att några i min klass skulle vara lodisar, de är säkret jättesöta. Synd att min kamera har gått sönder (!), annars hade jag kunnat knäppa massa bilder i kväll. Mobilen funkar så där att knäppa med men bildkvaliten bli ju inte super. Får duga i dag. 
Efter matcherna ska vi vidare till Sivans verkar det som. Det är tur att jag redan gjort uppgifterna till morgondagens föreläsning, jag skulle aldrig sitta med de när jag kom hem. 

Have a nice evening, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com