Vad finns att göra en måndagkväll?

Kom precis hem från kanslistmötet och nu är det bestämt att jag ska sitta i kansliet i morgon. Spännande och se hur det går.
I kväll ska jag nog vara hemma och fixa lite. Jag behöver städa lite så att det ser snyggt ut när Madde kommer på torsdag och så ska jag laga lite mat också. Jag är sugen på att testa en maträtt som jag såg en tv-kock göra. Hans maträtt bestod av laxfilé ris och currysås och jag älskar curry och ris och lax är helt ok så det måste jag testa.

I morgon funderar jag på att skaffa mig ett aerobicskort så att jag även kan få lite motion under vinterns kalla och regniga dagar, då man inte vill ut och gå.

Kanske att jag till och med ska ta mig för att titta lite på tv i kväll. Jag kan inte riktigt minnas sist jag sate mig ner en kväll för att bara zappa kanaler, jag har inte ens en aning om va det finns för utbud på program en måndag nu. Det tyder ju i och försig på att jag har haft en hel del massa annat för mig och då oftast roligare saker än att sitta ensam vid en tv.

puss, Em
 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com