Början på något nytt

Visst äralltid lika roligt att börja en ny vecka med att gå upp extra tidigt på morgon? Nja... Jag vet inte ja.. Men i dag blev det så och nu känns det som att jag har ganska många timmar kvar på dagen trotts att jag redan har haft en räkneövningsföreläsning och varit och köpt en häftapparat på Akademibokhandeln. Tanken var att jag egentligen skulle sätta mig i biblio direkt efter inköpet, men magen började kurra nå fruktansvärt och istället för att slösa pengarna på en fjuttig smörgås i bibliotekscafét kände jag att jag lika gärna kunde gå hem och äta något och samtidigt hämta en tröja.
Det är väldigt kallt i Växjö i dag. I pausen på föreläsningen stod alla och skadade som små löv, inge vidare när man ska sitta stilla i två timmar. Nu är jag i alla fall hemma i värmen.

Senare i dag, efter några timmars plugg, ska jag på kanslistmöte och efter det ska jag iväg och träna. Träningen känns sissodär, förkylningen håller i sig än, men jag behöver ändå vara med och lära mig lite kommandon till på torsdag då ag själv ska hålla ett kort pass. Jag börjar bli nervös tror jag. I går blev det bestämt att jag gör audition på torsdag kväll och i dag ska jag få låna musik att jobba med. Spännande, spännande!

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com