Träning!


Wweeeiiii!

Snacka om att det är härligt att riktigt träna! Jag har inte tränat riktigt seriöst sen slutet på maj. Det är nog det längsta uppehållet jag någonsin haft. Jag ska absolut fortsätta gå på aerobicspassen. Det var roligt, svettigt och det kändes att rikgtigt skönt när passet var över och man fick slappna av och känna hur pulsen slog. Jag tror till och med att jag ska skaffa mig ett terminskort.
Jag kommer nog ha en fuktansvärd träningsvärk i morgon men det får jag ta. Förhoppningsvis så kommer träningsvärken inte bli lika hemsk när jag har tränat några gånger.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen blir det att ta med datorn in till sängen och titta på ett avsnitt av Gossip Girl.

Puss puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com