Stress med ombyten

Hallå ute i landet!

Snart ska jag iväg på kanslistmöte, lite stressigt blir det därefter då mötet börjar en kvart senare än bestämt och min träning börjar strax därefter, men det får gå. Jag får helt enkelt vara ombytt och redo redan på möten... Eller så kanske jag bara byter om snabbt på någon toalett efter. Det är nog bättre för mina träningskläder är redan använda en gång. USCH! Efter den här träningen åker de i tvätten på mommangen! 

Har ni missat kolla in min tävling har ni fortfarande chansen.
Den avslutas den 20/11 så några dagar till har ni på er.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: sara

Hej vännen! nu är jag med i bloggvärlden också, fast med bilder ;) Hoppas allt är toppen med min syssling!!! kramar

2008-11-17 @ 22:45:54
URL: http://sarahphoto.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com