Snart är det jul igen

Jag pratade med mormor i telefonen nyss och vi konstaterade att det snart var jul. Det är inte alls lång kvar nu och redan nästa helg är det första advent. Efter vårat samtal kände jag för att börja leta bland mina skivblandningar efter något julmusik. Jag vet dock inte riktigt var den bästa skivan har tagit vägen men den bör komma fram till det blir dags. För att ge er ett liteet smakprov på julen tänkte jag lägga upp ett litet julklipp här på bloggen, men det jag hittade var ännu häftigare. Världens ljusshow med julbelysning! Kolla in!



Jag letate självklart även upp en riktigt mysig jullåt för att komma lite i stämning till kommande helg.


 

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com