Snart är det hemresa


Clara och jag


Snart ska jag iväg med Alex till ICA och handla lite gott till våran filmkväll. Jag tror att vi kommer köpa lite grönsaker att dippa, vilket är mumsigt värre. Filmerna vi kommer titta på blir Vinterviken (en gammal svensk film) och 'ven den nya Bond-rullen. Det blir spännande och se om den sistnämda är bra eller ej.  Jag har nämligen hört båda sidor av åsikter.

Nu på eftermiddagen har jag gjort en hel del smycken. Jag har bland annat gjort klart två beställningar och även gjort lite mer smycken som ja tänkt skicka hem till mamma.

Alldeles nyss pratade jag i telefon med Clara (min yngsta syster) plus att vi hade webbkameran igång. Hon har blivit så stor! Jag längtar till jag får åka hem och träffa hela familjen.

Om jag inte ska frysa häcken av mig när jag går till ica måste jag klä på mig ordentligt nu.
Puss, Em

Kommentarer
Postat av: sara

Nämen så stor hon börjar bli! =)

2008-11-23 @ 09:16:13
URL: http://sarahphoto.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com