Nervositeten kryper fram

Ok, jag har varit ganska lugnt hela dagen. Jag har inte kännt av någon nervositet fram tills nu. det kan i och för sig bero på att jag fick min jobbiga huvudvärk i dag igen och var tvungen att sova ett antal timmar för att få bort den. Just nu känner jg inte av den, vilket är jättekönt och jag hoppas att jag slipper den under passet också.
Just nu sitter jag i biblio och väntar och väntar. Det är just väntan som gör att jag blir nervös tror jag. 
Julia och eva gick precis här ifrån och vi avslutade våran lilla studiecirkel för i dag, så nu sitter jag här själv och föreställer mig möjliga utgångar av den här auditionen. förhoppningsvis så visar jag dem något dom söker men gör jag inte det så är det ju inte hela världen heller. jag har ju, som jag nämnt i tidigare inlägg, aldrig varit aerobicsinstruktör och vill testa det mest för skoj skull plus att jag själv får träning medan jag instruerar. 

Jag kommer så väl ihåg första gången jag skulle undervisa i dans. jag var så sjukt nervös, men i dag känns det inte lika jobbigt. Jag försöker intala mig själv hela tiden att jag faktist har ett antal undervisningstimmar i ryggen och att det är något jag kan. bara huvudvärken inte kommer tillbaka så ska det här nog gå vägen. Åtminstone så pass bra att jag själv kan vara nöjd, även om jag inte får platsen som aerobicsinstruktör.
 

Jag bloggar självklart i kväll om hur det har gått! 

Puss, Em
  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com