Matproblem

I dag har jag pluggat hela dagen fram till nu. Ibland när jag  sitter med uppgifterna käänns allt rätt så hopplöst. Allt blir fel och jag förstår inte hur jag ska göra, men det är ju ändå en vecka kvar att öva.
Om ett tag ska jag iväg och träna med Alex. Jag är inte så jättetaggad men det är alltid skönt när man har kört ett pass.
Men innan det blir dags för att gå måste jag äta lite mat. Frågan blir då... Vad ska jag äta? Jag har ingenting i kylskopet som passar ihop med det andra känns det som, men nått ska väl gå att passa ihop lite i alla fall.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com