Jag fixade det!

Auditionen gick jättebra, jag är helt klart nöjd. Visst att jag gjorde ett antal fel hit och dit men i det stora hela tyckte dom att jag var väldigt duktig för att aldrig kört aerobics riktigt. Jag bara ler!
I morgon eftermiddag får jag reda på om jag får böra instruera där eller ej. Jag håller tummarna! Pirrigt värre!
 
Nu håller jag på att packa ihop mina smycken för att skicka hem de till mamma. Hon har kommit med det underbara förslaget att hon ska försöka sälja smyckena hemma, så under den senaste timmen har jag prissatt allt jag har hemma och ska skicka iväg det i morgon.
Det blir riktigt roligt och se hur många det är so tycker om mina designer.

Om 35 min avslutas tävlingen, lycka till!

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com