Ingen ny frisyr till Årekön

I dag tog jag modet till mig och bestämde mig för att klippa håret, men fick jag göra det? NEJ! Frisersalongen på campus som enligt skyltförnstret skulle ha dropp in hade för fullt schema för att kunna ta emot dropin kunder. Så nu kommer jag inte få klippa mig förrän på fredag. Jag vet fortfarande interiktigt hutrr jag vill ha men det slitna måste väck.

Nu ska jag äta lite och sen blir det biblio och tentaplugg.
Jag måste även förbereda inför köandet till Åreresan i morgon. Det ska bli såå härligt att köa en hel dag för biljetten (läs ironiskt). Jag hoppas vi kan hitta något bra bord och några stolar så att vi kan plugga samtidigt, lite jobbigt om vi måste sitta på golvet, haha.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com