Idag, i kväll, i morgon

Det känns som att jag inte hunnit med så mycket i dag men dagen har ändå varit härlig. Nu i kväll åt jag kyckling ris och currysås och efter det gjorde jag en sockerkaka med pepparkakssmak. jag var väldigt nära på att förstöra sockerkakan då jag glömde bort tiden när jag satt och åt, men jag han precis få ut den innan den blev för bränd.

Nu har jag tittat lite på tv och funderar på att köra igång ett avsnitt av mitt älskade Mordkommisionen. Det var väldigt längesen jag tittade på det nu så förshoppningsvis kan jag titta på ett avsnitt utan att veta vilken gärningsmannen är till en början i alla fall. 

I morgon kommer Madde hit. Det ska bli så roligt att få träffa henne och visa hur jag lever mitt liv nu. hon kommer vid tolvtiden så innan de ska jag se till att städa lägenheten lite och jag skulle även behöva springa och hämta våran marknadsplan som har blivit färdigrättad. 
Yes, den är klar och vi klarade det. Mina första 10 högskolepoäng är fixade.

puss,Em 


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com