Härliga måndag

Första dagen jag planerar helt själv på väldigt länge. Alla mina tjejer har åkt till respektive hemstad och jag är kvar på campus. men inte går det någon nöd på mig för det. Jag har mycket att stå i ändå. I dag ska jag sätta mig med en hemtenta i matte och jag har även tänkt börja lite med att läsa kurslitteraturen för kommande kurs. Den här veckan är jag helt fri från föreläsningar så då kan jag lika gärna passa på att läsa in mig lite på ämnet. Boken jag tänkt börja med är helt på engelska så jag antar att den kommer ta sina timmar att läsa igenom.

Senare i dag ska jag på kanslistmöte och jag tror även att jag ska hinna med en promenad runt sjön. Jag ska bara se till att någon följer med mig, Sååå tråkigt att gå själv.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja gumman. vi får gå ut o gå när ja kommer tillbaka, även jogga lite:)

2008-11-03 @ 12:58:57

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com