Härlig insyn

Så då har jag gjort mitt första seriösa försök att få männsiskor i Växjö att upptäcka mina smycken. Jag har skickat runt ett litet "reklamblad" till alla i maillistan och jag hoppas att någon fastnar för mina designer.

Jag måste bara säga att det är fruktansvärt jobbigt med bygget jag har utanför sovrumsfönstret. Det är något tok med rören in till vårat hus så hela våran entré har ett en-meters hål framför sig och så kommer det tydlgen vara i ett antal veckor framöver. Det ser varken bra ut , är funktionellt eller ger frid till huset. Haha , menvad ska man väntasig av ett hål liksom. Värst va ändå i början på veckan då jag glömt dragit ner persiennerna innan jag somnat och vaknade utan att grävmaskinens strålkastare lös upp hela rummet. Dum som jag var reste jag mig ur sängen och kikade ut och till min förskräckelse sitter en man i grävmaskinen och ser rätt in i sovrummet. Haha, snacka om at jag slängde omll mig på sängen igen och sträckte mig efter närmaste kläder.



Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com