Galen? Kanske


Jag kanske inte var tydlig med inlägget jag skrev i går. Jag kan väl säga att jag var rätt så trött i huvudet efter köandet. Men i alla fall. Det var så att vi köade för att få biljetter till en Åreresa som anordnas i mitten på januari. Vi hade hört att det skulle vara väldigt mycket folk som ville åka och att det var bäst att vara på plats tidigt.
Jag och mina tjejkompisar bestämde då att vi skulle vara där till halvåtta så att vi även kunde få lite behagliga sittplatser och bord så att vi samtidigt som vi väntade kunde plugga. Vi var heller inte ensamma dårar som var uppe tidigt. Redan en timme innan vi kom dit hade två killar kommit och packat upp med datorer och kuddar och strax efter oss kom ett helt tjejgäng till. 
Man kan tänka sig att det skulle vara väldigt tråkigt att köa och att tiden skulle gå väldigt långsamt och jag måste erkänna att det trodde jag också, men tiden gick fruktansvärt fort. Plötsligt var det lunch och sen var det bara en timme kvar. Vi hade helt enkelt en trevlig dag i en korridor på universitetet som vi kunde bekanta oss med andra som skulle med på resan och även tid till att plugga och prata en hel del strunt. 
Visst vi hade kunnat komma dit vid tretiden och fortfarande fått biljetter, men likväl som vi hade suttit i biblio och pluggat kunde vi göra det på plats i kön i sköna soffor. 
Vi kanske var galna, men det tar vi! Hehe
 
Puss, Em  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bryr sig hur många timmar du suttit i kö för en resa??????!?!?!??????!?!?!?

2008-11-30 @ 20:34:09

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com