Det blev en filmkväll

Jag måste erkänna att det har varit skönt att bara ta det lugnt i dag, men va tusan! En hel dag blev nästan lite jobbigt. Jag har till och med hunnit planera hela mogrondagen, zappat bland alla kanaler på tv:n, gjort ett antal smycken och gått fram och tilllbaka.
I morgon har jag en hel del att stå i, i alla fall. Jag ska blad annat sitta i kansliet, skriva ut en hemtenta och göra den  plus att jag funderar på att köpa träningskort och ta en klass aerobic. Det är några saker jag skulle vilja hinna men som vanligt så hinner man oftast inte ens hälften man vill för att dagen bara springer iväg.
På tala om att springa så måste jag och Alex börja springa igen när hon kommer hem för nu börjar mi förkylning ge sig på riktigt.

Just nu ligger jag i soffan och tittar på Sweet home Alabama, en rolig film med Reese Witherspoon. Jag ska titta klart på den och sen ska jag sova. Sussa tidigt för en gångs skull. 

Puss ,Em 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com