Aerobicsinstruktör?

Sitter i biblio nu och väntar på att jag ska jobba i kansliet. jag har precis haft en introduktionsföreläsning i mikroekonomi och det verkar ju inte vara helt fy skam. Men som sagt så var det bara en introduktion än så länge.

Efter att jag varit i kansliet ska jag hem och äta. Jag är redan jättehungrig nu så jag måste nog köpa mig en smörgås om jag ska klara mig till tvåtiden. Sen ska jag nog läsa lite kurslitteratur. Förhoppningsvis så fattar jag mer av den nu när jag har hört lite av det på svenska.

Får se om jag orkar träna i dag. Det är i det roliga aerobicspasset som jag gick på förra veckan. jag och alex var ju och tränade i går och det var också riktigt roligt. Det var lite svårare koreografi men inte lika utmattande. Man kunde leka lite mer med stegen.
efter passet i går berättade instruktören om att de söker nya intruktörer inför nästa termin och det är ju verkligen något jag skulle gilla. Jag har ju tidigare bara undervisat i dans, men jag har fantasin till att bygga upp pass, så det är bara själva terminologin som saknas. De skulle höra av sig och om jag fortfarande är intresserad så skulle jag få komma och göra en audition. Läskigt att göra det. Hade det bara handlat om dans hade jag lätt gjort det utan att ens tänka, men nu kommer jag att vara riktigt nervig. Det går nog bra ändå får jag hoppas. 

Nu har jag lite bråttom om  jag ska hinna köpa en macka innan kansliet öppnar.
Have a nice day!
Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej va roligt! hoppas du får det, då ska ja gå på dina pass =)

2008-11-11 @ 19:44:40
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com