Vänner.. VM i Växjö?

Den här tiden jag varit i Gävle/Uppsala har jag varit så översocial som jag bara kan tänka mig att bli. ag har åkt runt och träffat så många vänner som jag bara kunnat få in på schemat. i går till exempel tröck jag in fyra personer som jag träffade var för sig. Varför kan inte alla bara känna varandra så att jag kan ta en gruppdejt? Nej det var inte schysst, jag har haft det jättetrevligt med alla och jag kommer absolut försöka träffa alla dessa sköna personer och även annu fler nästa gång jag kommer hem.

2009 ska det anordnas ett dans-VM i Växjö. Vilken dansstil och när kommer det att vara? Jag måste verkligen se det! När dansen väl kommer till min hemstad får inget komma ivägen för den. Haha!

Puss,Em

 


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com