Gästbloggare: Per - Vad finns i tvätten?



Jadu, vad ska man säga! Trodde inte det kunde vara roligt att se nån vika tvätt men hade tydligen fel... emelie satt här precis och vek ihop en tröja och skriker helt plötsligt rätt ut så jag trodde hon skulle dö. Hur fan kan man bli rädd för lite tvätt tänkte jag men tydligen kröp en liten liten spindel fram ur tröjan. Så ja, tvätten ligger fortfarande på golvet och lär väl ligga där tills jag tar bort spindeln...

Kan ju tillägga att det här inte var sista gången emelie skrek för att hon såg en spindel, läget måste ju utnyttjas!

// Per

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com