Första morgonen

Hej hej!
Första morgonen i Gävle.
Helena kom och väckte mig för ett tag sen och nu har vi hunnit äta frukost och väntar nu på att Frida (min äldsta lillasyster ) ska komma. Jag tror Helena hade väldigt roligt när hon väckte mig i morse, hon kittlade mig nämligen mellan tårna och jag som inte är van vid att någon annan väcker mig nu drog bara undan förtterna en bit och fortsatte sova, men hon fortsatte ända till att jag yrvaket tittade frågande upp på vad som hände.

Senare i dag kommer även min mellan lillasyster Maja. Jag vet dock inte när hon kommer, men hon skulle åka direkt efter skolan. Det roliga är att hon nog själv inte heller vet exakt när hon kommer så det är ingen idé att messa och fråga. Hihi, hon är så söt! 

Jag fick lite kort från pappa i går från flytten i somras, som jag tänkte visa. 

 
Jag och pappa på campus

Flyttkaos



Jag och Helena nedanför slottet på campus


Puss, Memelie

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com