Em's tankar en söndagkväll

Om ett tag är det sängdax och nu sitter jag i min soffa och tittar på film. Filmen är pausad för tillfället med en massa reklam så jag drog igång en av mina favoritlåtar för tillfället och började filosofera på helgens roliga stunder. Roligare än den är helgen har jag inte haft på några veckor, båda tummarna upp för gänget som var på besök! 

I morgon är det bara att sätta näsan i böckerna och starta med plugget igen. Senare på eftermiddagen får jag ändå lägga ifrån mig det för att åka iväg på julsittningen. 

Godnatt , Em 


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com