Försov mig...



Wii!! Ok dagen började inte jättebra eftersom jag försov mig, illa!!! Jag vaknade av mobilalarmet vid åtta och tryckte på snooz som vanligt och somnade om. Jag trodde ju självklart att jag då kulle vakna igen om sju minuter då alarmet borde ha ringt, men när jag trodde att jag tryckte på snooz stängde jag i själva verket av alarmet. jag vaknade tio minuter innan föreläsningen skulle börja och först stressade jag och tänkte att jag skulle tusan dit, men sen tittade jag ut och  ser att det vräker ner utanför. En dålig anledning att inte gå, men för denna gången så. Jag kände inte så mycket för att springa i regnet till föreläsningen illaluktande, utan frukost i magen och sitta där i tre timmar. Usch, nej!

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com