Laddar till overallsittning

I dag ska jag sitta i kansliet i en timme innan en annan tjej tar över. Egentligen känner jag inte att jag har tid men vad gör man inte.

Jag har fixat och satt på ett till märke på min overall nu inför kvällen. Ska bli roligt i kväll tycker jag. Det är ju inte så ofta vi får ta på oss overallerna så när vi väl får ha dom är det ju roligt.

Snart ska jag iväg och möta upp en klasskompis som ska sitta med mig i kansliet. Hon är ny så jag ska få lära upp henne lite, men det kommer nog gå bra.

Puss, Em


Eva, Julia och jag från en overallsittning i höstas

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha vad gör man på en overallsittning??

Men ni e väldigt fina måste jag säga :)

2009-03-10 @ 11:39:33
URL: http://moveahead.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com