Varierad kost? Aldrig!



Jag vet att man ska äta varierad kost men det kan jag verkligen inte påstå att jag gjort den här veckan. Man har nästan inget annat val än att äta sin favoriträtt när det finns möjlighet till det. I mitt fall är det min pappas korv stroganoff (fast nu är det jag som gjort den). De är en av det bästa rätterna som finns att äta till vardags! Jag kanske dock har gått lite till överdrift då jag tredje dagen i rad plockar fram en matlåda fryst stroganoff ur frysen och börjar värma den. Inte heller har jag denna gång varierat mellan ris och pasta utan det har enbart blivit pasta. Varje dag då jag kommit hem har jag varit så hungrig och det är ju ingen lögn att pasta helt enkelt går mycket snabbare att göra i ordning än ris.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com