Vädergudarna leker med oss

Jag vet inte hur det är i resten av Sverige men här i Växjö så har vi gått från iskall vinter, där jag har funderat på om det kanske är värt att ta på sig ett par till byxor en extra tröja och ett tredje par vantar, till värmande vårvindar på en dag! Ska våren komma redan? I sådana fall är jag glad, men som vanligt kommer säkert den svinigaste vintern i februari och mina bara gräsplättar är fyllda med vit kall snö igen.
Jaja, jag får njuta så länge det varar och sen är det bara att längta till den riktiga våren och sommaren. 

Puss, Em


Söndagens vädret blir bra
likt resten av helgen och nästa vecka 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com