Let's dance imponerar

En liten reflektion av gårdagens Let's dance program kanske vore på sin plats.
Ibland när jag ser människor som verkligen inte kan dansa så skäms jag så otroligt och det är för deras skull. De ställer upp i ett program och ska visa sina skills och lära sig, men när de kommer ur på dansgolvet ser de ut som en knubbsäl som försöker dansa balett (inge vidare). I går var det inte allt för många jag kände så med, faktum var att jag blev ganska imponera av vissa kändisar som fick till det väldigt bra för att vara första gången.
Jag har höga förhoppningar om resterande säsong, som jag kan tro bli väldigt lyckad.
Men snälla, Elisabeth håll klänningskjolen nere där den ska vara nästa gång, men jag tycker dock att det var löjligt att kalla det för en troschock. Själv brukar jag inte ha trosor som går ner på låret.


Paren som imponerade mest var:

Morgan och Helena


Laila och Tobbe


Magda och Daniel

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com