Den rätte



Efter några avsnitt av Sex and the City, två tidningar och ett telefonsamtal som handlade om kärleksbekymmer funderar jag, är kärleken så svår att hitta? Det skrivs spaltmeter om relationer överallt. Det skrivs om hur, när och var du träffar den rätta, vad du ska ha på dig, hur du ska föra dig till och med vad du ska säga för att få bästa resultat. Men ändå står alla där och tittar sig runt och ser.. Ja vad ser vi..? Titta några gånger till! Det kanske finns där fast att du missade det första gången. Jag är absolut ingen expert, men jag tror inte att det kommer för att du jagar de heller. Good luck! 

Puss, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com