Te kan göra ont



Klantiga jag har varit i farten igen. I morse när jag åt frukost gjorde jag i ordning lite te och mackor men men dum som jag va stressade jag lite för mycket och tog en stor klunk te till den första tuggan macka och AAAAAAJ!!!!!!! Jag skållade hela gommen och på en sekund hände det skinstrimlor i hela munnen.

I biblioteket har det gått bättre i dag. Jag har fixat alla uppgifter jag gett mig på, vilket kändes väldigt lättande.

Nu ska jag och Alex iväg på ett aerobicpass.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du fattar statistiken:D. De känns sådär för min del, men tre veckor kvar typ:D. Hur gick mikro 2??

2009-01-30 @ 17:00:34
URL: http://jakobsmemoarer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd, men de kommer att gå bra:D, för min del gick det väldigt oväntat bra. Blev väldigt förvånad när jag såg att ja fått VG trodde aldrig de,, för dekändes skit när ja skrev tentan:S

2009-01-30 @ 18:14:18

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com