Fullt i schemat

Så vad händer i dag. Det är sista dagen innan tentan så det blir en hel del plugg även i dag. Jag har inte tränat på en och en halv vecka så det skulle vara skönt men jag vet inte om jag hinner med det. När man väl sitter med plugget är det så jobbigt att behöva sluta för att gå iväg hemifrån och göra något.

Jag fick min första räkning till nya lägenheten i går så egentligen skulle jag behöva gå och kopiera den i dag så att jag kan skicka iväg bostadsbidragansökan som jag har fyllt i.

En sak till jag ska göra är att ringa till min nya chef och berätta för henne hur mitt schema ser ut den närmsta tiden. Surt bara att det är nästan fullklottrar.

Puss, Em

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: "åååå gud va intressant"

2009-02-17 @ 11:05:23
URL: http://rylins.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com