Städa, tvätta, diska, plugga, jobba



God morgon!
Sitter och lyssnar på Vakna! med the Voice nu och laddar inför att börja städa. Jag har precis varit och slängt in en tvätt i tvättmaskinen och jag känner mig lagom ambitiös som satte upp första tvättiden på morgonen. I och för sig har jag inte tid att  tvätta senare men jag är ingen glad typ när det gäller att gå upp ur en varm och mysig säng.
Nu när jag gått upp i tid har jag i alla fall några timmar på mig innan jag ska jobba i kansliet så jag hinner nog med att städa klart hoppas jag. 

Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart hittade du den där sängen? :) undrar vart de går & köpa och självklart hur mycket den kostar :)

2009-02-17 @ 01:44:06

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com