Sommarsittningen blev väldigt lyckad

I går var det en fantastiskt rolig kväll på campus igen. Den här gången var det Skånes som arrangerade sittningen som gick i sommarens täcken.
Samling ägde rum klockan fem utanför Sivans, där fick vi dock stå och vänta ett bra tag för att ett gäng var lite sena, men humöret hölls fortfarande uppe med popcorn som Eva och Alex tagit med sig. 
När hela gruppen var samlad blev vi indelade i flera olika förfester som vi gick vidare till. Superroligt! Jag och Julia blev ännu en gång ihopparade exakt som vi blev förra gången vi var på nationssittning.
På förfesten kan det hända att det blev någon shot för mycket så när vi kom till sittningen var vi väldigt roliga och glada. Hehe!

Kvällen fortsatte efter en sittning med härlig stämning till Skånes mellanfest. Där dansade alla på borden och det är ett helt under att inget gick sönder. Lägenheten var i närmaste laget proppfull men det var inget som vi brydde oss om, vi hade väldigt roligt ändå!

Sivans senare var lika roligt som vanligt, mycket dans och en hel massa roligt folk.

I dag har jag och Alex slappat hemma hos henne hela dagen och ätit pizzaoch tittat på film och nu blir det ännu en till film för min del, närmare bestämt Beck.

Puss, Em


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com