Kommer testa!

Äntligen hemma från föreläsningen! Det kändes som att den aldrig skulle sluta, men nu äntligen är den över. När jag slog igång datorn när jag kom hem hade jag fått ett mail av pappa och Helena med recept på en maträtt som verkar jättegod. Jag blev nästan sugen på att göra den på en gång, men jag får spara mig med den till helgen och istället göra iordning något lättare nu.

I morgon ska jag äntligen få dansa sals igen! Weei! EHVS anordnar en latino night på sivans med taco och salsalektion och jag och Carro ska dit och dansa loss lite. Jag ser verkligen fram emot det. Det håller på mellan 18.00-20.30 också så det blir inte så jättesent, vilket är skönt.

Puss, Em



Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com