Knas på campus

Tänk att det kan hända ganska komiska saker här på campus ibland. Träningen var inställd när jag kom dit. Ok det kanske inte var så roligt men efter att jag sagt hejdå till Alex fortsatte jag hemåt men längs vägen gjorde jag ett kort stop på pressbyrån. När jag kommer mot dörren är två killar framför mig. Den ena öppnar och håller upp dörren åt både sin kompis och mig och jag tackar som vanligt. Då säger killen "Var det en bra fest?". Jag som trodde att han pratade med sin kompis fortsatte i min egen lilla värld och plockade på mig det jag skulle ha. Vid kassa hamnar jag bakom honom igen och han ställer samma fråga och då blir det uppenbart att den var ställd till mig även första gången "Var det en bra fest?". Jag förstod inte på en gång va ha menade och han fortsatte frågande "Igår? Festen?". Då kopplade jag, han hade tagit helt fel på person, hihi. Jag sa att jag inte hade varit på någon fest och då förklarade han väldigt generat att han igår varit till sin granne och klagat på för hög volym från festen och att han trott att det var jag som var grannen. Hihi helknasigt och innan jag hann reagera så var han borta. Jag antar att han skämdes en del. Hihi

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com