Tentaplugg

Resultaträkningar, vinstmaximeringsmodell, visioner, strategi, likviditetsbudget, föredagsledarmodell och en hel massa andra företagsekonomiska bitar. Allt detta och mycket mer har jag suttit och läst om i dag. Det är siffror hit och siffror dit och mycket av det har inte riktigt fastnat än, men det kommer det att göra innan fredagen, om jag får bestämma.
Sen är bara problemet att kunna räkna med det praktist i alla budgetar. Jag gjorde några  på förmiddagen i dag och alla spårade ur för mig. Jag får helt enkelt ta tag i de i morgon och verkligen klara det. Än en gång måste jag påpeka hur bra det är med vänner som kan förklara saker inte jag förstår för mig. Stort TACK till er!

Nä nu måste jag fortsätta läsa lite innan det är dags för sängen.
Sov gott och dröm sött!
Puss, Em


Kommentarer
Postat av: Eva

Tänk på kanelbullar nästa gång du kommer till svåra tal. höhöhö

2008-10-20 @ 22:26:11
URL: http://nastanvuxen.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com