Nya kläder

Det är alltid lika roligt att köpa nya kläder och nästan lika roligt när syrran köper...

Här kommer lite bilder från shoppingen och de köpta kläderna.


Inga köpta kläder på mig men det är va jag hade på mig under dagen


Kolla in den häftiga provhytten Att vara där inne var roligt i sig + att vi hade snygga kläder med oss.


Från provhytten, den känns jättestor med speglar åt alla håll. Ljustrådarna i taket gjorde den ännu snyggare.


Frida: Jeans och tröja från Monki


Frida: Jeans från Monki


Frida: T-shirt från Monki


Frida: Kjol från Monki

Bilder från mina inköp kommer senare

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com