Nu händer det nått

Nu har jag bestämt mig! Det ska inte bli några fler sena kvällar i veckorna och det börjar med i kväll.
Jag satte mig med min ekonomistyrningsbok och skulle plugga och jagklarade verkligen inte av det. Ögonen gick i kors och jag fick läsa om samma sak igen och igen och igen för att förstå innebörden.
I kväll går jag och lägger mig vid nio och i morgon blir det ekonomistyrning för hela slanten för då ska jag vara pigg!

Mamma skickade ett så gulligt brev till mig i dag. Jag saknar henne och alla där hemma jättemycket och speciellt när honskriver att hon saknar mig också. i brevet låg ett kort på min lillasyster också. Hon är sex år och har precis börjat lekis och hohar blivit så stor!! Innan jag glömmer det så ska jag stoppa kortet i plånboken på en gång.
Jag längtar till jag kommer hem och får träffa dom.

Miss u all!
Kiss,Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com